გაკვეთილის მთავარი თემა
|
Swap shop
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო, x კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
18 მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე შეძლებს თემასთან დაკავშირებული ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით კომუნიკაციის წარმართვას.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
უცხ.ს.V.15 მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე.
( მოსწავლეები შეძლებენ swap shop-თან დაკავშირებით გამართონ დისკუსია,ჩაერთონ სხვადასხვა აქტივობებში.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეები ფლობენ მარტივი ინტერაქციის წარმოების წესებს , ასევე იციან გრამატიკული დროები ( აწმყო მარტივი და აწმყო სრული), თემასთან დაკავშირებით შესწავლილი აქვთ ლექსიკური ერთეულები.
|
შეფასების საგნები და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებელი შეფასების რუბრკების საშუალებით.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
ფურცელი,მარკერი,წიგნი ,რვეული ,კალამი,ცარცი,დაფა,კომპიუტერი,პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები-2წთ.
A ფაზა: გონებრივი იერიში (8წთ)
სასწავლო მიზნიდან გამომდინარე მასწავლებელი სვამს შეკითხვებს, მოსწავლეები ინდივიდუალურად, შემთხვევითობის პრინციპის გამოყენებით პასუხობენ დასმულ კითხვებს.მოსწავლეები ადგენენ ასოციოგრამას.
B ფაზა: ჯგუფური მუშაობა (15წთ)
მასწავლებელი ოთხ ჯგუფად ყოფს მოსწავლეებს და თითოეულ ჯგუფს აცნობს სლაიდ- შოუს დავალების ინსტრუქციას და აძლევს დავალებას. .
მოსწავლეები სლიად შოუს გამოყენებით შეძლებენე გააცოცხლონ ფოტოები და მოცემული ფრაზები დაუკავშირონ ფოტოებს.
დავალების შესრულების შემდეგ თითოეული ჯგუფი ახდენს პრეზენტაციას.მოსწავლეები აფასებენ ერთმანეთს და იყენებენ განმავითარებელ შეფასებას.~
დისკუსია(15)
c ფაზა: (გამთლიანება) ( 5 წთ)
მასწავლებელი აჯამებს გაკვეთილს, აკეთებს დასკვნებს და აფასებს მოსწავლეებს.
|
Tuesday, June 27, 2017
გაკვეთილის გეგმა (swap shop)
გაკვეთილი გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment